۱۰ پاسخ

عزیزم طبق وزن و قد تولدش خوبه که
بچه منم تو چاردستوپامونده انقدر حرص میخورم

هزارماشالله خوراكش خوبه وزنگيريشم نسبت به وزن تولد خيلي خوب بوده حالا واسه راه رفتن وقت هست نگران چي هستي خانومم

دختر من هم خیلی خوش اشتهاست هرچیم بدی میخوره فقط وزنی نمیگیره منم وقتی میبینم خوش خوراکه حرص نمی‌خورم

عزیزم هزار ماشالله خوبه نسبت به وزن تولد چون الان بیشتر ورجه وورجه میکنن کمتروزن اضافه میکنن نگران نباش❤

وای هزارماشالله غذای علی از غذای من بیشتره😂😂😂😂
وزن الانش نسبت به وزن تولدش عالیه بعضی بچه ها کلا ریزه میزه به نظر میرسن دلارزم وزن ۱دهو پونصد ولی انگار هشت کیلو

عزیزم هر بچه ای یه جور پسر من روزی سه بار ۲۱۰ تا ۱۸۰ تا شیر میخوره ب نظرم شیر بیشتر برا البته الان تو یه سنی هستن ک هی باید کم بشه ولی نمیدونم باز خودت بدون

ده قاشق غذاخوری؟!! من خودم ده تا میخورم سیر میشم بخدا واقعا نگران چی هستی

بچه منم هنوز تو دست و پا و بسیار ناراحتم🥲

دختر من همینه ولی خودش مستقل وایمیسته

رشدش خوب بوده دختر من تولدش ۴کیلو بود الان ۸۵۰۰ تازه شده دوبرابر وزت تولد😕

سوال های مرتبط