۱۴ پاسخ

اونت این مدلی ندیدم در ضمن روش نوشته aveat

سلام عزیزم نه متاسفانه فیک هست
این نوشته AVEAT
درستش AVENT
باید زیر شیشه حک شده باشه made in Netherlands
که یعنی مال هلند هست
بقیه اش فیکه

اصل نیست

این که فیکه ولی برای خرید بعدیت اصلشون زیر شیشه شیر ی دونه فرورفتگی داره بعد روی سر شیشه اش عدد قطره نوشته شده و اگه سر شیشه رو دربیاری دو تا سریال نامبر نوشته شده لبه ی سر شیشه

فیکه عزیزم
ایرانی همون بیبی لند و بگیری بهتره تا خارجی فیک خدای نکرده نی نی قشنگت اذیت میشه

نه عزیزم اصل نیست باید فیلیپس هم بنویسه روش و شیشه این مدلی نداره فیلیپس

سلام نه عزیزم اصلش این شکلیه اگه‌ برای نوزادم بخوای ۲قطره بگیر روش سرشیشه عدد ۲زده

تصویر

کپی هست

این اونت نیست من توبازار ازش دیدم طرح اونت هست اوت اگه اشتباه نکنم قیمتشم ۴۰۰تومن بود حدودا

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

نه عزیزم اصل نیست به نوشته اش دقت کن

من این مدلی ندیدم

اینم جعبش

تصویر

چندتومن،شد

سوال های مرتبط

مامان عشقمون (تیام) مامان عشقمون (تیام) روزهای ابتدایی تولد