۷ پاسخ

دختر من رفلاکس داشت بیومیل ای آر میدادم خیلی خوب بود

باید امتحان کنی

نان کامفورت برای دلدرد و کولیک خوبه

من به پسرم نان 1 میدم خوبه

خب شاید زیاد میخوره

رفلاکس داره باید آی آر بخوره فرقی نمیکنه چه مارکی باشه فقط آی آر باشه.

نان خیلی سنگینه.
اگه خودت شیر داری همونو با رعایت رژیم غذایی بهش بده

سوال های مرتبط