۴ پاسخ

من شمالیم

یه نفر دیدم باهاش عمل کرده بود خیلی بد ناراضی بود

من دوبارپیشش ivfانجام دادم منفی شدبعدازچندماه رفتم پیش دکترکرامتی با داروباردارشدم

من تعریفشو خیلی شنیدم میگفتن کارش خیلی خوب

سوال های مرتبط