ببین من خودمم همینو به دکتر گفتم که نشاسته بخوریم . گفت ببین اینکه بیمار های من همشون باردار بشن به نفع منه آمار خودم میره بالا . اگر یک درصد این نشاسته خوردن تأثیر داشت خودم صدتا بطری درست میکردم به هرکسی یه بطری میدادم میخورد . ولی نشاسته قند خالص . گفت شما نون میخورید ماکارونی میخورید برنج کی خورید همه اینا نشاسته داره به اندازه کافی اگر کمکی بکنه همین اندازه کافیه . خانم عزیز من این چیزایی که میدونستم گفتم بهت بازم اگه دوست داری آب و نشاسته قاطی کن بخور
من تازه همچنین چیزی میشنوم
نه تو گوش نکن منم خوردم چرا قند نشد خودت میدونی ولی من نتیجه گرفتم
من نمیگم باید چیز خاصی بخوری ولی من خودم انتقال دادم بهم گفتن غذاهای نفاخ استفاده نکنم . کار سنگین و وسیله سنگین اصلا برندارم. مایعات زیاد استفاده کنم از سبزیجات استفاده کنم . مصرف قند و خیلی کنترل کنم .تو محیط شاد باشی استرس اصلا نداشته باشی
ی هفته مونده به انتقال نشاسته گل با آب ولرم حل کن بخور تا روز آزمایش پای مرغ موقعی میخوای بری بیمارستان کله پاچه بخور برو اومدی ماکارونی بخور انار شیر سویا تا روز آزمایش
من تجربه ایی ندارم ولی گاهی سوال میپرسم کسی جواب نمیده میرم داخل گهواره سرچ میکنم تاپیکای مشابه میخونم کارم راه میوفته
شمام امتحان کن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.