۷ پاسخ

منم‌یه ساعت می کشه غذا رو تو دهنش نگه میداره قورت نمیده خیلی طول می کشه غمم میگیره میخام بهش غذا بدم بیشتر موقع برنج خوردن این کارو می کنه

من حدودا یه ربع اینا
میزارمش ی جای بلند ک نتونه اینور اونور بره تند تند میچپونم تو دهنش با هزار تا ترفند
انقدرم حرف میزنم ک دهنم کف میکنه

گاهی نیم ساعت گاهی بیشتر گاهی کمتر

فک کنم یکساعت طول بکشه میچرخه خونه رو میاد میخوره میره

نصف روز

نمیخوره ۱قاشق هم بزور بدون شام میخوابه

دو ساااعت🙃

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری