کجا زایمان کردین دکترتون کی بود؟
با روحیه عالی برو که بهترین نوع زایمان سزارینه
بسلامتی عزیزم چند وقتته
دقیقا منم یک شنبه نوبت سزارین دارم البته بی هوشی کامل گفتم
بسلامتی و دل خوش🤩
انشالله به سلامتی و راحتی زایمان کنی عزیزم. برای ما هم دعا کن زایمان راحتی داشته باشیم.
انشالله هممون نی نی هامون سالم و سلامت بغل کنیم.
بسلامتی بغلش کنی عزیزم
دکترت چن تومنمیگیره؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.