رفتم نامه سزارین گرفتم برا شنبه 😍

۵ پاسخ

به من چهارشنبه نوبت داد پس🤧

به سلامتی جانم

وای چقدر دلم خواست زود 38 هفته بشم

منم شنبه عمل میشم 😍سر زایمانت برام دعا کن

ایشالا به سلامتی زایمان کنی عزیزم😍

الهی منم گرفتم برای یکشنبه🫠

سوال های مرتبط