۵ پاسخ

منم به لیام زینک میدم حس میکنم هم رو موهاش تاثیردارع هم‌رو وزنش

برا پسر منم بخاطر اشتها نوشت ولی احساس میکنم رو مو هم تاثیر داشته
ولی دوز زینک انگار باید محدود باشه چکاب بردی بگو دکتر بنویسه
من موهاشو گفتم گفت هنوز میریزه نگران نباش 😒😐 تاکیییی

من به دکتر پسرم گفتم گفت فعلا نه باز از دکترش بپرسی بهتره

من ب دخترم میدم روزی یک سی سی البته تجویز پزشک

دکتر نفس نوشت واسش میدم واقعا حس میکنم تاثیر داره ایندفعه رفتی به دکترش بگو

سوال های مرتبط

مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری