بله چرا نشه بفرما
اره مادر شوهر من یکی از خواهرشوهرامو با ایودی باردار شده، میگه احتمالا یه چیزی بلند کرده صدا داده ایودی جا به جا شده
احتمال کمه ولی امکانش هست
اره من دیدم
ایودی چیه😂مامانم لوله هاشو بسته بوده ابجی کوچیکمو باردار شده🤣
اره من با آیودی باردار شدم یکم جابجا شده بود
آره بعد از نزدیکی نباید قرص مثل ژلفون ونوافن از قبیل این قرص ها نباید بخوری چون خنثی میکنه
بلللههههه
آره من دیدم
بله کسی بوده که با آیودی هم باردار شده
احتمالش کمه ولی غیر ممکن نیست
اره مامان من داداشمو با ایودی باردار شد😂😂😂اما من خودم ۳سال داشتم راضی بودم
خدا بخواد بدون رابطه هم میشه باردار شد🤣
عروس عمه ام شده 😁منم همش استرس شو دارم
نشدنی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.