وزن 3800برای زایمان طبیعی زیادنیست؟۳۹هفته و۳روزم

۲۷ پاسخ

۴۲۰۰ زایمان قبلی
طبیعی بودم
نترس جای نگرانی نیس

من ۳ کیلو به دنیا اومد ۵ تا بخیه خوردم ولی سخت نبود فک کنم تا ۴ راحت باشه

اگه ۴۰ هفته تموم شده خطرناکه

آره بابا نگران نباش من زایمان اولم آخر ۳۷ هفته بود دیبات هم داشتم پسرم ۳۸۵۰ بود و طبیعی زایمان کردم..تازه زود به دنیا اومد.

۳۹۵۰ تو ۱۹ سالگی زایمان کردم

وزن سنو دقیق نیست من رفتم گفت ۳۳۰۰ فرداش دنیا امد ۳۶۰۰ بود

دیابتی بودی یان
و اینکه تو هفته 32چقدر بودی

اره یکم زیاده و تا 40هفته شاید بیشترم بشه ولی سزارین نمیکنن باید زورتو بزنی بعد اگه نشد میبرن سزارین کلا اصرار بیمارستان اینه فقطط طبیعی لعنتیا🫤🤕

من تو ۳۸ هفته و پنج روز ۳/۸۵۰ بود
نه دکتر گفت تا ۴ هم اوکیه

ن معمولا بالای ۴ کیلو سزارینه

من پسرم چهار کیلو بود طبیعی زاییدم😂

پسر من ۳۶۶۰بود طبیعی زایمان کردم چهارتا بخیه خوردم همش...بنظرم بستگی به لگنت داره

درد ندارید

39 هفته 5 روزم وزن نینیم 3300

من ۴۳۰۰بودم بدنیا اومدم طبیعی بیچاره مامانم جر خورده گمونم😣😣

نه منم پسرم ۳۸۰۰ بود اما بیشتر نشه اذیت میشی

نگران نباش دیکه وزن نمیگیره همین میمونه این یه هفته وزن بگیره ۳۰یا۴۰گرم

دخترمن۳۶۰۰بود رسما جرخوردم

پسرابجیم ۱۲سال پیش سه ونهصدبود😄

خواهرم وزن بچش ۳۹۰۰ بود زایمان طبیعی کرد

تا ۴و۲۰۰هم دیدم زایمان کردن ولی عذاب کشیدن
اگه میخوای طبیعی بیاری سعی کن فردا پس فردا زایمان کنی وگرنه برات سخت میشه

چرا میشه من بچه دومم 4800بود طبیعی بودم🤦🏻‍♀️😂

چی خوردی بچه‌وزن گرفته

ماشاالله

منم همینم تقریبا نمیدونم باید چجوری زایمان کنم

بزار بشه ۴ کیلو سزارینت کنن دیگه
خیلی سختت میشه من بچه خواهرم همین وزنش بود سختش شد خواهرم

تا۴کیلوهم طببعی زایمان شده ولی وزن تو سونو تقریبی جون من دوهفته قبل زایمان رفتم گفتن ۳کیلو موقع تولدم همون لود

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی