۲۵ پاسخ

هیچی اعتراض کنیم میشیم اغتشاشگر کشته میشیم

جالب اینجاس که عادت میکنیم
به قیمت روغن عادت کردیم
به قیمت برنج و گوشت عادت کردیم
به قیمت طلاهم عادت کردیم

ریدم تو مملکت داریشون و طرفداراشون

اره داروخانه ها گرون میدن ولی من تومطب دکتررپسرم گرفتم دونه ۱۸۰.دیگت همونجا میکیره کلی فرقشه.منم قطره آهن پسرم همینه.داروخانه چهارصدوخورده ای میده ولی مطب دکتر پسرم میاره ۱۸۰

من که ایروفیکس فورت گرفتم ۴۹۰

مملکت نیس که،پولدارا دارن پولدارتر میشن،فقیرا فقیر تر،قشر متوسط جامعه هم دارن فقیر میشن،بعد میگن یه بچه کمه!
الان ما شیرخشکو از هرداروخونه به یه قیمت میخریم،دارو رو هم همینطور،چون قیمت قبل دارن برا همینه،ولی واقعا انصاف نیس،هرچی در میاری خرج خوردوخوراک بچه فقط میشه

من از یکسالگی دیگه بهش ندادم

را آنقدر گرون خریدی🙄😐من دیروز خریدم چرا پس ۲۳۰

سلام عزیزم خوبی میگم شما بدنتون کهیر میزد چیکار کردین خوب شدین

سلام اجی خوبین

من دگ نمیدم اد میدم فقط دک غذا میخورن اهن بهشون میرسه دگ

دفعه دیگه خاستی بخری از ترب بخر با قیمت ۱دونش دوتاشو بخر

اینایی ک ساعت ۸ شب تا ۱۲ با پرچم میرن تو میدونا میشینن میدونن چی ب چیه اصلا😑

دشمن ما رو نکشه خودی از گشنگی میکشه نجومی همه چی گرون شده
بخدا دیگه روم نمیشه به همسرم عصرا پیام خرید بدم هر وقت دوسه قلم خرید دادم گرفته آورده یه تومن میشه مگه چقد در آمد هست که هرشب برای خورد خوراک یه تومن خرج کنی کاش فقط خوراک باشه با دوتا بچه چیکار کنم 😭😭😭

سر یه معامله ی ماشینمون فروختیم ۵ ماه بدونه وسیله هستیم الان هر ماه پول جمع می‌کنم ماشین بخریم باز میره رو قیمتش الان ۴۰۰ دارم حتی نمیتونم پراید بخرم اطرافیان هم هی میگن چی کردی ماشین خریدین دیگه درد ادم نمیدون خجالت میکشم خدا بحق علی خجالت شون بده که پشت میز نشستن هیچ غلطی برای مملکت نمی‌کنند خدا همشون نابود کنه

سیدرال شده۵۵۰

احساس میکنم داروخانه ها سرمون کلاه میزارن
من امروز یه آهن فروفورت شربت نئوزینک قطره مولتی ویوا کیدز و قطره آهن و دو روق پوکساید گرفتم ۷۵۰ شد
چند روز پیش از یه داروخانه دیگه یه پماد آد با یه ورق قرص آناهیل شد ۴۳۰😳
هر دوشم چیزای خیلی ارزون

و منی ک فروردین خریدم 250

تا چند سالگی باید آهن و‌مولتی بدیم؟🥴😮‍💨

من چ بگم هنوز تازه گرفته بودم شاید فقط ۲ یا ۳ بار دادم به پسرم ولی بعد رفت از رو اپن برداشت سرشو باااز کرد صاف ریخت رو موکت😑😑👏🏻
بعدم با انگشتس از رو موکت میکشید میخورد🤕😁

منم فروفورت میدم به هردوتا پسرام ماهی دوتا می‌خوام چی کنم ازاین به بعد خیلی گرون شده

خدایا😲

چرا اینقدر گرون؟؟

از اون ایرانیا؟؟؟
من قبل جنگ چقدر داشتم دیگه دندون در آورده بود ریختم رفت

یاخدا 🥴🥴🥴🥴

من سه روز پیش ۳۶۰ خریدم خدایا 😑

سوال های مرتبط