من آیروفیکس فورت میدم
حس میکنم از لیپوزوفر بهتره
یه مدت فروفورت دادم بچه ام بازم کمخونی داشت
سیدرال دیگه از همه بهتره مزش ام خوبه بچه ها دوست دارن
فرفروت من میدم عالیه
دکتر واسه دخترم فروفوروت نوشته بود میگفت خیلی خوبه ولی نمیخورد دخترم گفت لیپوزوفر ابی بده
اصلا سیدرال رو نگفت
فروفورت خوبه مزه توتفرنگی میده
من لیپوزوفر آبی میدادم این سری پدیا بست گیرم اومد
ایروفکس خوبه
اگ بودجشو دارین سیدرال چون باید روزی دو سی سی بدین اگ نه ک فروفورت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.