هدف فقط اشنایی با مزه اس اگه شیر خوب میخوره بعد از واکسن ۶ماهگی بده اگه رفلاکسی و تو اعتصاب همون ۵ ماه شروع کن
من میخوام از پایان ۵ ماهگی بدم
از ۲۴ خرداد میدی پایان شش ماهگی
من از هفته پیش یکی دو قاشق فرنی بدون شیر میدم
دکتر دختر من گفت ۵ماه و دو روزش که شد بهش بده البته دختر من رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.