۵ پاسخ

هدف فقط اشنایی با مزه اس اگه شیر خوب میخوره بعد از واکسن ۶ماهگی بده اگه رفلاکسی و تو اعتصاب همون ۵ ماه شروع کن

من میخوام از پایان ۵ ماهگی بدم

از ۲۴ خرداد میدی پایان شش ماهگی

من از هفته پیش یکی دو قاشق فرنی بدون شیر میدم

دکتر دختر من گفت ۵ماه و دو روزش که شد بهش بده البته دختر من رفلاکس داره

سوال های مرتبط