۲ پاسخ

نه خوبه که
هفتش خیلی پایینه و تازه قلب تشکیل شده
پس نرماله

آمپول دور ناف بزنه حتما جریان خون بیشتری به جنین برسه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداو ائمه مامان هدیه خداو ائمه ۱۶ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی