۶ پاسخ

اگه ادرار کمه یعنی باید بیشتر شیر بخوره حالا چه شیر خودت چه شیرخشک

اب جوشیده سرد بهش بده با قطره چکون چندبار تو روز
سیرشدن رو‌تو وزن گیری میتونی فقط بفهمی

اب دادن خ خ خ خ مهمه دکتربه شدت تاکید داشت از بدو تولد اب جوشیده سرد شده به بچه بدین

بدنش کم ابه
بیشتر شیر بده

یعنی پی پی نمیکنه؟ اگه پی پی نمیکنه هم میتونه ازقطره کولیک باشه که بهش نسازه هم میتونه ازشیرخشکش باشه وهم میتونه ازحساسیت پروتئین گاوی باشه

اگه خوابم باشه بیدارش میکنی

چجوری هر یک ساعت شیر میدی

سوال های مرتبط