۴ پاسخ

پاراکید داری ؟
اون خیلی هوشمزه است میخورن معمولا

آره حتما بذار تبش فوری میاد پایین

ایبوپروفن بده اگه خدایی نکرده تب کرد
بی قراریشم از درده پاشه طفلک
شیاف رو نمیدونم میشه یا نه
شربت استامینوفن نداری؟
قطره جون خیلی تلخه نمیخورن دختر من اگه بخورش چهار پنج بار استفراغ میکنه ولی با بروفن اینجور نیست راحتم تبش میاد پایین

شیاف خوب نیس گلم مخصوصا ک میگی تب نداره
قطره رو با اب ترکیب کنی ام نمیخوره؟

سوال های مرتبط