سلام عزیزم گروه زدیم تو سروش زاهدانی هستیم و بلوچ از تجربه هم استفاده میکنم گروه مادرانه اقدامی و بارداری هست خواستی عضو شی بهم بگو
ن چ مشکلی دارع
نه هيچ مشكلى نداره براى آرامشش هم خوبه
یک ماه خورده ای بچم داره گریه میکنه همکولیکداره هم رفلاکس داره هم فتق ناف داره ختنه هم شده جونمو در آورده خداوکیلی جونی ندارم رو پاهام وایسم دیشب یکی بهم گفت پستونک بده آروم میشه از ساعت ۵عصردادمش بچم خواب خواب هه گشنش میشه بیدار میشه
من که دادم از اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.