۲ پاسخ

اون تب سنجا دقیق هستن،واکسن زدی،نگران نباش همون۴ ساعت استامینفن رو بده اصلا استرس نداشته باش.

یه پارچه خیس کن با آب ولرم کف دست و کف پاهاشو نم دار کن
لباس و پتوی اضافه هم ازش جدا کن
دمای اتاق ۲۵ درجه باشه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۳ ماهگی