۶ پاسخ

بروفن بده دیگ بهش از این ب بعد
شیاف استام خوبه

بگردم براش ❤️
استا بده اجی بجای پاراکید

بهش بروفن بده در جا میاد پایین

عزیزم اگه میتونی بجای پاراکید قطره استامینوفن معمولی بهش بده زودتر تبشو میاره پایین تو این سن دیگه پاراکید جواب نمی‌ده فقط کنترل می‌کنه دختر خودم سه روز تب داشت دوتا قطره پاراکید تموم کردم ولی پایین نیومد دکتر استا داد یکبار دادمش قطع شد

پاشویش‌کن باآب ولرم‌

پسرمنم همینه ساعت ۵ونیم قطره دادم سرش همچنان داغه دیگه ساعت ۶بردمش درمانگاه گفت وقتی تبش بالایه شیاف براش بزن گفتم قطره دادم بهش گفت ۴ساعت که شداگه بازم تبش بالا بود شیاف یزن اگه زیاد نبود استابده

سوال های مرتبط