منم اول با سشوار دخترم میخابید بد تو گوشی خوندم نوشته بود برای مغز شون خوب نیس دیگه براش نزاشتم ترکش دادم الان تو گهواره میخابه با لالایی 😂 شما هم سعی کن کم کم نزاری براش یه جا باشی که نشه بزاری بچه اذیت میشه
من دو سه ماه گذاشتم الان دیگه نه
من از اول به این جیزا عادتش ندادم حتی پستونک هنون اولا بهش پستونک دادم یه شب تادصب هی مینداخت از دهنش و گریه میکرد منم باید بالادسرش هی میزاشتم دهنش دیگه ندادم حتی رو پا هم عادتش ندادم بخابه
ب اش یه آهنگ لایت بزار من برا پسرمم آهنگ پیانو لایت میزاشتم هنوزم با همون آهنگ میخوابه
من که میزارم چون خوابش با کوچکترین صدا بهم میریزه
هنوزم هنوزه ادامه داره
یواش یواش ترکش بده لالایی بزار یا براش بخون
طوری نیست اذیتش نکن
یا کم کم قطع کن ب مرور
یا بزار باشه
من ک هنوز میزارم باشه
وقتی میبینم بچمراحت تر میخوابه
وقتی خوابید قطع میکنم دیگ
چقد چیزه مزخرفی ب مادرا یاد دادن کم دردسر و بدبختی داریم دور بچها اومدن گفتن سشوار اونوهم اضاف کردن🤦🏼♀️من از اول هیچکدومو ب ایچیزا عادت ندادم
من عادت کردم بهش😂😂
کاش از اول عادتش نمیدادی الانم کم کم تلاش کن بدون صدا بخوابه بزرگتر ک بشه دردسره ترکش
یهو قطع نکن وقتی میخوابه اول کم کن یه دونه یه دونه بعد قطع کن ،بعدم اگه میتونی تبدیلش کن به یه موزیک ملایم
بهش قطره بی بی کر و بایو لاکت نمیدی
البته من بعد اینکه دخترم میخوابه خاموش میکنم
ما ک هنوزم داریم تحمل میکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.