۳ پاسخ

با همون که راحته ادامه بده ، هیچکدومشون فرقی نداره ، من خودم ببلاک دادم اسهال شد سووووخت الان یه هفتست هنوز کامل خوب نشده

گوارشش ممکنه چندروز تغییر کنه ، الکی تغییر نده گناه داره

من گیگوز راضیم

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۲ سالگی