۵ پاسخ

پسر من زیاد تب نکرد
آبش از 37 ونیم بیشتر نشد پاشم درد آنچنانی نداشت ولی از اون موقع بزور گریه باید بهش شیر بدم نمیخوره
خودشم از گشنگی نق میزنه ولی نمیخوره
خیلیم بهونه گیر شده

پسرم شنبه واکسن 6ماهگی زدیدونه پای چپ خداروشکرنه تب کردنه بیقراری برعکس واکسن چهارماهگی که خیلی سخت بودتب شدیدداشت حسابی سنگین بودبراش😥

دختر من ۴ اذیت شد ولی ۶ نه

والا پسر منم تو واکسن ۴ ماهگی تب شدید داشت سر ۶ ماهگی نه تب آنچنان نکرد ولی اعتصاب شیر و نخوابیدن و جیغ جیغ کردن تا دلت بخواد داشتیم هنوزم درگیرم بعد چندروز😵‍💫

برای هرکسی متفاوته عزیزم
مثلا دختر من ۴ ماهگی رو اصلا اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی