چون وزنش بالا۲ شاید دستگاه نزارن
ماشالله وزنش خوبه رو سن اش
من تو ۳۶هفتگی بچه رشد نمیکرد۲هفته بود
رفتم بگم میترسم و سزارینم کن گف اصلا بخواب ببینم اوضاع لگنت چطوره نگاه کرد گف خااااانم شما۴سانت بازی الان
و متاسفانه امپول ریه زد و فرداش زایمان کردم وزنشم کم۲۴۰۰
امپول ک میزنی تحرک بچه کم میشه
شما انقباضات مگه زیاد بوده؟یکسانت که خیلی نیست استراحت بهت میداد
چرا ختم بدن؟اگه امکانش باشه بستری میشی آمپول سرم درد میدم زایمان نکنی،امپول ریه هم میزنن،ولی اگه مجبور باشی زایمان کنی هیچی نمیشه من ۹سال پیش پسرم ۳۵اومد دستگاه هم نرفت
پسر من بدون آمپول ریه ۳۳ هفته و ۴روز به دنیا اومد کلا دستگاه نرفت
من پسرم ۳۴ هفته و ۵ روز دنیا اومد ۲ روز دستگاه موند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.