۴ پاسخ

خوشبحالتون زود دردتون میگیره من الان 40رد کردم درد ندارم 😩😩

دقیقا منم چند روز پیش اینجوری بودم بستری شدم همه چی خپب بود آمدم دوس دارم نینیم ب ذتیا بیاد خیلی دیر میگزره

این هفته ها این دردا هستن عزیزم نگران نباش اگر بدون ترشح یا لکه بینی باشه

زوده سعی کن استراحت کنی زودزایمان نکنی

سوال های مرتبط