بله از شش ماهگی شیر مجازه ولی برای بچه هایی که مشکلی نداشته باشن یا حساسیت به پروتئین کاوی نداشته باشن
الان من چیکار کنم بدم یا ندم خودم شنیدم تو غذا مجازه ینی اشتباه؟؟؟😐
خیر عزیزم زوده
شیر پاستوریزه زیر یکسال فقط توی غذاهای پختنی مجازه که بجوشه و پخته بشه
همینطوری برای نوشیدن مجاز نیست گلم
پس مشکل نداره بده
اره من با همین درست میکنم تو غذا مجاز توش با اب خاصیتی نداره فرنی😂😂
توش پودر بادام گردو پسته خرما موز بربز حالا هرکدوم یبار یا مخلوطی
اره عزیزم میتونی
نمیتونی بدی بنوشه
ولی توی غذاها مجازی
توی کارت واکسنامونم نوشته
من با همین شیر براش فرنی درس میکنم دکتر گفت تو غذا مجازه
محصولات ماجان از یک سالگی به بالا دکتر هامین تاکید کرد زیر یک سال لبنیات هر مارکی ممنوع
اره دکتر دختر من گف با پاستوریزه درست کن البته ماجان رو یا اخر سر اضافه کن یا با شیر پرچرب معمولیه پاستوریزه درس کم چون ماجان حرارت ببینه همه موادش از بین میره
شیر تا یک سال ممنوعه عزیزم
خود ماجان فرنی آماده هم داره
نهههه خدایی نکرده حساسیت نشون میده ها . تا یک سالگی نده
نههههههههههه
بلی .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.