به وقت ازمایش قند اینم تموم شد الهی شکر

تصویر
۲ پاسخ

به سلامتی عزیزم چطور بود حالت بد نشد ؟مزش خیلی بده ؟

ایشالا همه مرحله هارو به خوشی پشت سر بزاری و برسی به بغل کردن فسقلیت❤️

سوال های مرتبط

مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی
مامان delin مامان delin ۶ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی
مامان دو تا💙💙 مامان دو تا💙💙 ۱ ماهگی
مامان گردو 👼🩵 مامان گردو 👼🩵 ۸ ماهگی
مامان روژان💗و پسری💙 مامان روژان💗و پسری💙 ۶ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری