نه من کیسه آبم که پاره شد همچنان که معاینه میکردن دردم میگرف دلی قابل تحمل بود تو تایمی که اونجا بود تا زایمان کنم تقریبا 20/30 بار انگولم دادن و معاینه کردن😂😂🥴البته من بعد 18 ساعت زایمان کردن ان شاءالله تو یکی دوساعته راحت و بسلامتی زایمان کنی🌷♥💋
خوب چیشد زاییدی خواهر ؟
بعد اینکه کیسه آب پاره بشه دردات زیاد میشه
من بعد اینکه کیسه آب پاره کردن ۳ساعت بعدش زایمان کردم
.زایمان نکردین؟؟
عزیزم اگه سعی کنی طبیعی زایمان کنی عالیه فقط موقع برش حتماا هی بهشون بگو برش جانبی یا اریب بزنن اصرار کن برش تا مقعد نزنن برات
کیسه ابت که باز بشه و درد و انقباضت زیاد باشه زود فول میشی
حالت سجده و توپ عالیه روی دستشویی هم بشین ایشالا که فول میشی
الان دیگه دردات صدرصد شروع میشه منم با امپول فشار بستری بود روزی سوم دیگه هیچ دردی نداشتم کیسه اب زدن دردام شروع شد
کاش سزارینت میکردن راحت میشدی والا
تا ساعت یک دیگه انشالاه نینی بغلته برات دعا میکنیم
اره من فکنم یکساعت یا دوساعت بعد کیسع اب نینی اومد
چرانمیبرنت سزارین الان تایپک هاتو خوندم خیلی وقته دردات شروع شده ولی پیشرفت نداشتی
نه قشنگم کیسه آب پاره بشه دردات بیشتر میشه و زودتر زایمان میکنی
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.