۴ پاسخ

برعکس من دعا میکنم قبل ۳۸نیاد چون همه چیزش تکمیل بشه زردی نگیره آخه بچه هر چی زودتر بیاد زردیش بیشتره

میگن تخم شوید دم کنید تاثیر زیادی داره. منم منتظرم 36هفته کامل بشه شروع کنم

هیچ راهکاری نداره واقعا
منی که الانا دیگه‌وقت اومدنشه
بیشتر از هفده روزه‌ که روزی یک ساعت و نیم ورزش میکنم
یک ساعت پیاده روی
هفت طبقه پله نوردی
هر دوازده ساعت شیاف گل مغربی
رابطه بدون جلوگیری
ماساژ پرینه و ....
هنوز نه سر بچه پایین اومده نه دهانه رحم باز شده

شربت زعفرون اینا در حد کمش شاید مشکل نداشته باشه ولی خدایی نکرده ممکنه تاثیر بدی روی بچه بزاره سر خود انجام نده کاری
من قبلا فکر میکردم با این کارا روند زایمان و میشه جلو انداخت ولی الان میبینم بچه خودش باید تعیین کنه دست من نیست

اخ منم میخوام راهکار🥴🫠

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی