۸ پاسخ

حیفه بخدا انقد تحمل بچه تو همی هفته ها اخر رشد خوب میکنه اینجور 2 و خورده ای میشه ضعیف

نه نه زوده اگه سزی بزار اخر 38 من دکترم گفت 37 هفته بخای عملت میکنم ولی خودم قبول نکردم گفتم یه هفته بیشتر بمونه یه خورده بیشتر وزن بگیره

اگ سزارینی هستی ژل لوبریکاینت بزن تو رحم با اپلیکاتور بزن سه تا کامل پر کن بزن بعد برو بیمارستان بگو کیسه ابم پاره شده
معاینت میکنن زودم میفرستنت اتاق عمل 😜😄
راحت بی هزینه بی دردسر😁😁

من دکترم گفت گل گاوزبان بخورم.شیاف گل مغربی و کپسول روغن کرچک هم داد

هیچی باید صبر کنی خودش بیاد ولی ورزش و پیاده روی و شیاف گل مغربی یادت نره

اگر بچه مشکلی نداره بزار بمونه شما که این همه تحمل کردی دو هفته دیگم روش

عزیزم خدا کمکت کنه کاش می‌شد ی سرگرمی جدید پیدا کرد بدون نت هم نمیگذره

منم خسته شدم به ۳۷ هفته راضی ام

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد