بچه نرسیده که دختر
درد مشترک 😢اما باید تا ۳۸ هفته صبر کنیم ،
الان تازه ریه هاش داره کامل میشه
سکسه هاش رو حس میکنم 😍قوبونش بشممممم
وای نه بابا زوده خدایی نکرده وزنش کم باشه یا ریه ش کامل نباشه بره دستگاه اونجوری ک خیلی بدتره☹️ این همه صبر کردی دوسه هفته دیگه هم روش
از پیاده روی و جارو کشیدن شروع کن
الان ک زوده واسه زایمان
ولی میتونی از الان پیاده روی و شروع کنی میگن خیلی تاثیر داره
الان زوده بچه ممکنه ریه اش نرسیده باشه 37 هفته نقطه امنه بارداریه
تاحالا صبر کردی این دوسه هفته هم روش
من که از تو بدترم که استرس شدید دارم ترس دارم فکروخیال دارم دارم دیونه میشم منم دیگه کم آوردم
حداقل ۳۸ هفتع ک باید بشی😂🤦🏻♀️منم خیلی خستع شدم ولی🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.