۶ پاسخ

عزیزم موز ب تنهایی خیلی مقوی و سنگینه باشیره قاطی نکن براش خیلی سنگینه هرچند خودتون صلاح میدونین اماتجربه شخصیم گفتم منم اینکارو میکردم بچه بیقرار شده بود بردم دکار گفت چیرای مقوی رو یجا بهش نده

پسر من هنو صبونه نخورده

کی بیدار شد ک میان وعده بخوره😂پسر من خوابه

به سیب اضافه کن اینارو

موز خودش خیلی گرمه
خیلی گرمی بهش اضافه نکن

نوش جونش🍴

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو😘❤️ مامان حسین کوچولو😘❤️ ۱۵ ماهگی
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی