سلام مامانا
37 یعنی تب کرده؟؟؟

۴ پاسخ

بچه من ۳۷
دکتر دیروز پاراکید نوشت گف هروقت ۳۸بود ۸قطره بده

دکتراطفال به من گفت ۳۷/۵یعنی تب داره

نه عزیزم
۳۷/۵ شروع تبه

۳۷ .۵ شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان Ashkim👪 💙 مامان Ashkim👪 💙 ۹ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی