۳ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارکع
من ازمایش دادم 2710بود 6هفته بودم
شماهم احتمالا پنج هفته و خورده ای باشه

بتات بالاهه ممکنه دوقلو باشه اگه تازه ازموعدت نگذشته باشه

مثنبه

سوال های مرتبط

مامان سامین 👦سلین👩 مامان سامین 👦سلین👩 ۳ سالگی