فرقی نداره قلم چی، بزارش تو قابلمه بزرگ و آب بریز توش، میتونی یه کم ادویه فلفل و کاری بزنی( من نمیزنم) بعضیا دو سه تا حبه سیر و چند برگ بو میندازن توش که بوی بدشو از بین ببره ولی من خالی قلم و آب میزارم بپزه حداقل ۶-۷ساعت با شعله کم بپزه، بعدش آبکش کن و اون آب استفاده کن، من آب قلم توی قالب یخ میزارم هربار خواستم تو غذا بریزم یه تکه ازش جدا میکنم
توی تاپیک هام هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.