۲ پاسخ

فرقی نداره قلم چی، بزارش تو قابلمه بزرگ و آب بریز توش، میتونی یه کم ادویه فلفل و کاری بزنی( من نمیزنم) بعضیا دو سه تا حبه سیر و چند برگ بو میندازن توش که بوی بدشو از بین ببره ولی من خالی قلم و آب میزارم بپزه حداقل ۶-۷ساعت با شعله کم بپزه، بعدش آبکش کن و اون آب استفاده کن، من آب قلم توی قالب یخ میزارم هربار خواستم تو غذا بریزم یه تکه ازش جدا میکنم

توی تاپیک هام هست

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی