سلام خانوما میگم سبزی جعفری بخورم بد نیست گرم نی جعفری

۷ پاسخ

در حد کم مشکلی نداره
ولی زیادش و دمنوش جعفری و اینا اصلااااا
ربطی هم به گرمی و سردی نداره

اگه نیم کیلو یه جا نمیخوری بد نیست.
😄😄
در حد چند تا پر یا مثلا توی قرمه سبزی و اینا هیچ اشکالی نداره خوردنش

جعفری وشاهی خوب نیست

جعفری قاعده اوره نباید بخوری

اصلا نخور

بخور هیچی نمیشه من همه چی میخورم

حالا نخور سبزی های دیگه بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا و تودلی مامان نورا و تودلی هفته نوزدهم بارداری
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی