در حد کم مشکلی نداره
ولی زیادش و دمنوش جعفری و اینا اصلااااا
ربطی هم به گرمی و سردی نداره
اگه نیم کیلو یه جا نمیخوری بد نیست.
😄😄
در حد چند تا پر یا مثلا توی قرمه سبزی و اینا هیچ اشکالی نداره خوردنش
جعفری وشاهی خوب نیست
جعفری قاعده اوره نباید بخوری
اصلا نخور
بخور هیچی نمیشه من همه چی میخورم
حالا نخور سبزی های دیگه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.