۴ پاسخ

من هنوز رب و گوجه تست نکردم

من از ۹/۱۰ ماهگی غذای سفره دادم بهش همه چی هم دادم

هنوز نريختم
تازه تست گوجه دارم ميگيرم ولي بعدش هم سهي ميكنم رب خونگي درست كنم براش

من رب خونگی درست کردم فک کنم از ۹ ۱۰ ماهگی میریزم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی