خانما من فشارم بالا میره سر هیچی چی بخورم

۸ پاسخ

از کجا میفهمین فشارتون بالاست؟با فشار سنج میگیرید؟ اگر دو بار گرفتین به فاصله‌ی 5 ساعت بازم بالا بود خطرناکه عزیزم، حتما سریع برید دکتر، براتون دارو بدن،فشار بالا تو هفته های بعد از 20 بارداری از علامت های مهم مسمومیت بارداریه، هم برای مادر خطرناکه و هم جنین، پ اول آرامش خودتون رو حفظ کنید دوم برید بهداشت چند بار فشارتون رو در ساعات مختلف با فاصله بگیره انشا... که چیزی نیست اگر هم باشه زود بفهمید قابل کنترله

عزیزم فشار بالا خطرناکه حتما به دکترت بگو قرص میده تنظیم میشه

منم چیز خاصی نمیخورم فشارم بالاست؛ ماله استرسه

قرقوروت

رژیم غذاییتو تنظیم کن بنظرم

نمیدونم ولی میگن گوجه سبز و چاقاله بامیه کدو سبز برای فشار خوبه

نمک نخور

سیر بخور...دکتر من گفت سیر بخور

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری