۹ پاسخ

آره عزیزم می نی گوشی شو گذاشته رو سکوت بخوابه .فرشته ها بهش زنگ میزنند ‌
اما جدا از شوخی برای خون رسانی بند ناف .از نظر علمی من اینطور شنیدم

من واژنم نیس نزدیکای نافم ویبره رفت ی بار😂

واااایییی ارههه من اولین بار از ترس به خودم ترسیدم😂😂 یهو ویبره میری

وای دقیقا تو واژن منم لرزید من سرکلاژ م اینقد ترسیدم منتظر بودم تکرار شه برم دکترم خدارو شکر همون یبار بود

عزیزم بارداریه دیگه هر روز با یک چیز جدید روبه‌رو میشیم🥴😂

گوشی بچه داره زنگ میخوره خوب😅😂😂

آره ایشالا تو نسخه های بعدی برطرف میشه🥴😄

میگن وقتی با بند ناف بازی میکنه اینجوری میشه

بچس عزیزم داره بهت زنگ میزنه گذاشتی رو ویبره😂

سوال های مرتبط

مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری