سنو ان تی به نظرتون جنسیت چیه یک قلو و لی دو تا عکسه 🌱🙂

تصویر
۶ پاسخ

دکتر گفت ۹۰درصد پسره

دختره

برا خیلیا ان تی اشتباه شده صبر کن تا انومالی

به نظر منم دختر هست

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

به نظرم دختره

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی هام🩷🩷 مامان فسقلی هام🩷🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه🐥 مامان مامان جوجه🐥 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان روشا مامان روشا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان آیهان و ایلهان مامان آیهان و ایلهان هفته سی‌وهشتم بارداری