۶ پاسخ

از منم سی هفته و دو روز بریچ بود خدا کنه نچرخه

اینجا دیدم یه مامانی بچه بریچ بود رفت بود بیمارستان سزارین بشه سونو کرده بودن بچه چرخیده بود فرستاده بودنش خونه

ممکنه بچرخه من از اول تا ۳۰ هفته بریچ بود هفته گذشته رفتم چرخیده بود سفالیک شده

تا ۳۲ هفته امکان چرخیدن هست حتی نزدیگ هفته اخر برخی از ماماها میتونن بچه رو بچرخونن

من ۸ ماه چرخید

نه جیگر میچرخه

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد