۵ پاسخ

ما مردم نچرخه میریم پیش ماماخانگی شکممون میچزخونه بچه سفالیک میشه

یعنی الان زیر سینته؟؟؟ فکر نکنما
بچه هنوز خیلی پایینه

صدردرصدمیچرجه

احتمال چرخیدن خیلی هست اما نی نی منم سفالیکه لگدش رو معدمه و زیر دنده فرقی با بریچ نداره

بزرگ شده بهت فشار میاره،برا من ۳۵هفته چرخید

سوال های مرتبط

مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری