مامانا الان بچم بریچه همینجوری میمونه تااخر دگ نمیچرخه؟

۹ پاسخ

چرا بابا میچرخه
من الان سی و یکم دکتر گفت احتمالا تا موقع زایمان یه دور دیگه بچرخه 😂

تا ۳۶ ممکنه بچرخه

برای اکثرا افراد میچرخه کم پیش میاد بریچ بمونه

من ۲۶ هفته رفتم سونو گفت سفالیک
تازگی هم رفتم سفالیک موند هنوز خداکنه نچرخه

احتمال چرخشش زیاده

منم تو هفته تو بریچ بودم دیروزرفتم سفالیک بود

برا من بریچ بود
حالا من خودم سزارینی ام 😂
سر بچه اول هر کاری کردم بریچ نشد

چرا .من انومالی بریچ بود ۲۴ هفته سفالیک شدع بود

چرا بابا تا هفته ۳۶ فکر کنم احتمال چرخیدن خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Arkan👶🏻 مامان Arkan👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری