۱۵ پاسخ

سلام عزیزم همه داروها ۲۰٪ درد و تسکین میدن قطعی نیس همدان کلا دایمتکون نیست نایابه

گریپ میکچر با کولیک پدیا بست یکم راحت میشه

اگه شیر خودت می خوره. حتی ۱ قطره. شیر وماست نخور. کلا لبنیات نخورر. طبق تجربه

این و بگیر عالیه من دو قلو هام با این آروم شدن

تصویر

نظرتون راجب اینفاکول چیه

سلام عزیزم خوبی
برای دخترای تبریزی که بچه هم سن و سال دارند گروه میزنیم اگه دوس داری آیدی روبیکا بده عضورت کنم

من گریپ میکچر میدم خوبه

پسر منم بود دکتر گفت درد روز کولیک نیست واسا ریفلاکسش دارو داد الان بهتر شده گفت ترش میکنه بی قرار میشه

ایزی کول بگیر ببین چجوریه

فقط دایمتیکون جوابه

قطره کولیک پدیا بست واس من جواب داد

در ب در دنبال قطره کولیکزم نیست ک نیست😭

صبر اعصاب میخواد هیچی

منم دایمتیکون میدم فقط خوب بوده تا الا براش
برا من شبا کولیکش شرو میش و اذیتش میکنه ۱ ساعت باید قبل خوابش بدم ک اذیتش نکنه

بنام خدا، هیچ دارویی جز صبر و اعصاب فولادی وجود ندارد. 😩😓

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وآراد مامان امیرعلی وآراد ۹ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی