منم حواله فروختم ی ریال هزینه ندادم .دفتر خونه همه رو خود صاحب جدید ماشین پرداخت .
این هزینه توافقی هست ک کدوم طرف تقبل کنه و اینکه اون دیگه عمرا ماشین رو پس بده
خب شما چرا پیگیری؟؟ اون اگه خواست ماشینش بنامش بخوره بره کاراشو بکنه فقط بینتون چیزی نوشته شده که ماشین رو فروختین؟؟
نه گلم باید اون طرف پولشو بده.. شوهرم ایران خودروییه میگه هر کدوم از بچه های شرکت حواله میفروشن همه چی به پای خریداره
منم چند سال پیش فروختم ، هزینه دفترخونه با خریدار هست
منمحوله ماشینو فروختم هیچ هزینه ندادم فقد رفتمدفترخونه وکالت دادم اومدم
اینم اضافه کنم برگه سبزش تازه اومده به دستمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.