۳ پاسخ

اگه بچه مشکلی نداره و رشدش رو نموداره باید بعد واکسن ۶ماهگی شروع بشه غذا کمکی

الان کمی زود نیس عایا
اگه بچه رشدش رو نموداره و رفلاکس نداره خب کمی صبر کن

پایان چهار ماهگی

سوال های مرتبط