سزارین اختیاری ت شهرهای شما چقدره

۹ پاسخ

من پارسال ۱۰ تومن دکتر گرف ۲۶ تومن بیمارستان خصوصی رو هم ۳۶ تومن

واس من طبیعی بود یهویی سزارین اجباری شدم تیر پارسال دادم ۴۳ ملیون بیمارستان بابل کلینیک😆
الان میگن هزینه سزارین تو همین بیمارستان شد ۱۱۰ ملیون😃

با زیر میزی ۳۰

اختیاری پارسال با زایمان من، ۳۵ بود
من اجباری بودم دکتر خودمو میخواستم ۱۰ تومن دادمش بیاد

من زیرمیزی ۱۰ دادم

شکم اول

بستگی به زیرمیزی دکتر داره و هزینه بیمارستان

با زیر میزی25ت

من ۷ تومن زیر میزی دکتر دادم بیمارستان گلستان ۱۶

سوال های مرتبط

مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی