رفلاکس یاکولیک فقط همینا.....موقع ادرار مردن ببینین گریه نمیکننن؟
دلدرد داره عزیزم..پسر منم همین بود
ببرش پیش یه متخصص بهش دارو میده..من هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک..دکتر گفت دارو رو با شیر خشک قاطی کن بده بخوره..الان خیلی از اولش بهتر شد
شاید آروغ داشت
عزیزم هر گریه ی نی نی برا گشنگی نیست
ببین کجاش درد میکنه شاید نفخ کرده کولیک داره گوشش درد میکنه
وای که دختر منم یه هفته هست به سختی سینه میگیره نمیدونم چشه.
برامن اولین بار اینجوری بیقراری میکنه
منم همین کار کرد شیر خشک دادم بهش
دختر منم همینه نمیدونم چشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.