۱۱ پاسخ

همه ی بچه ها باهم فرق میکنن، به این فک کن که اونم یه انسانه و حق انتخاب داره ، و انتخابش شیشه است بجای سینه اشکالی نداره کمبودی هم نیست شیر خشک ها غنی شده ان، و بعد یک مدت مولتی ویتامین و آهن هم میدی .

منم مثل شما بودم تمام روش هارو امتحان کردم اما بچم سینمو نگرفت اخرم دوشیدم یک ماه بهش دادم
خودتو اصلا اذیت نکن یک ماه بهش بدوش بده که مواد مغذی شیر تورو دریافت کنه بقیه هم تا ۴ ماهگی شیر خشک و بعدشم که غذای کمکی پر از مواد مغذی هست
حرف بقیه هم برات مهم نباشه من اینقدر با حرف بقیه حس ناکافی بودن و مادر بد بودن گرفتم که داشتم افسردگی میگرفتم.
اصلااااااا سخت نگیر خودت مهم تر از هرکس دیگه هستی

شیر خشک هیچ اشکالی نداره کلی هم ویتامین داره وقتی مجبوری و راه حلی نداری خیلیم گزینه خوبیه به حرف آدمای احمق نکن و خودتو ناراحت نکن

من الان نزدیک زایمان هستم سینه هام مثل قبل بارداریمه یعنی منم شیر ندارم🤔

من هنوز شیرم کمه و فکر میکنم اصلا سیرش نمیکنه باید چیکار کنم شیرم زیاد شه؟
بهداشت گفت همه باید تا ۵ ۶ روزگی یه عامله شیر داشته باشن ولی من ندارم😭😭😭

من کلا از اول نخورد دوشیدم و دادم و شیرخشکی شد کمبود هیچیم نداره خداروشکر

بچه منم همین شد

والا من به شخصه خودم و برادرام دوماه شیر مادر خوردیم بقیه اش شیرخشک بوده....هیچیمونم نیست....دوتا دخترعموی دوقلو دارم اونام شسرخشکی بودن ماشاالله الان قدوبالاشونو کسی نداره....از نظر عقلی هم تحصیل کردیم به درآمد رسیدیم و..... خلاصه فکر نکنم کم داشته باشیم 😃😃
الانم پسرم نود و نه درصد شیرخشک
میخوره یه وقتایی سینه هم میدمش

منم سینمونگرفت شیردوش برقیم گرفتم اولامیخورد کم کم داره اونم نمیخوره دیگه شیرخشکی شده

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no@
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

اصلا اشکال نداره دختر منم از اول نگرفت سینمو
ولی الان روزی یبار یکم مک میزنه کم کم خوب میشن نگران نباش

سوال های مرتبط