درد واژن نه شدید ، تو هفته من طبیعیه؟

۳ پاسخ

کلا دردای خفیف تو بارداری طبیعیه چون گذرا هستن
اگه ی موقع ادامه دار باشه و همراه با لکه بینی و خونریزی اون موقع وقت نگرانی هستش .

آره منم دارم

سوال منم هست
منم از دیروز یکم دارم بعضی وقتا تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان معجره خدا😍 مامان معجره خدا😍 هفته نوزدهم بارداری